torsdag 21 januari 2010

Torsdag

En torsdag med huvudvärk är det här.
Det var inte så i morse, men det har inte varit en bra dag. Eller, det har det. Men den började dåligt. Vaknade vid halv åtta och kände mig sjuk, men bestämde mig för att det inte var tillräckligt för att missa skolan.
Kollade på klockan och såg att den var alldeles för mycket, så hann inte gå till bussen. Skulle cykla till bussen istället, fick inte upp låset. Använde sådan där låsolja, och det funkade fortfarande inte. Fick panik. Gick in till pappa och fick låna bilen. Körde till skolan.
Satt på föreläsning och höll på att somna.
Men sedan var det dags för lekar!
Skulle nicka en boll men glömde ta av mig glasögonen så nu har jag ett sår på näsan. Sedan lekte vi. Massa. Och jag skrattade och skrattade och skrattade. Och skrattade. Underbart var det.
Jag gillar vårt gäng, och det vi gör. Det är nice.

Blev lunch med Carro sedan, och så åkte jag hem. Har sovit lite, är så jäkla förkyld. Men ska ändå dra mig in och umgås med folket ikväll, vi ska lära känna varandra lite. Så om en timme ungefär sitter jag på bussen in till stan. Mys :)

Så jahapp. Var säkert något viktigt jag skulle skriva, men i mitt tillstånd så minns jag det inte.
Så ciao!

1 kommentar:

  1. Läs om mina intervjuer med Stefan Grantorp (Paradise Hotel), Andreas Wallin (Paradise Hotel) & RABIH som jag har haft idag och igår ;)

    SvaraRadera