fredag 29 januari 2010

Ont i knäet!

Ja! Det har jag faktiskt. Även om folk kanske tycker att jag wajnar, så gör det ont. Som tur var så är det inte det opererade knäet. Och antagligen så råkade väl smällen bara gå på en nerv, så jag lär väl vara öm ett par dagar, få ett blåmärke och sedan går det över. Åde.

Dagen har varit nice i alla fall. Började med föreläsning och lekar, sedan drog jag och Carro hem till henne. Jag räddade henne och hennes korridorvänner mot en säker undergång genom att torka deras köksgolv som såg ut som.. ja, något mindre vackert i alla fall! Men nu är det fint. Eller var i alla fall när jag gick därifrån. Man vet aldrig vad de där nötterna hittar på!
Haha.
Men Linen var dum och åkte hem till skåneland idag, vilket betyder att jag inte får se henne på hela helgen, vilket är något jag inte riktigt gillar.
Dock ska helgen spenderas med några av de som är härifrån, dvs. Lollo, Gsson (plus vänner) och Kajsa. Okej, Kajsa är från den Nya Bron, men ändå. Det är tillräckligt nära för att räknas.

Så äre!
Gårdagen spenderades på stan med Carro, Sanna och Emelie. Riktigt mys, och inte många pengar slösade. Duktigt av mig. Dock skaffade jag mig tid för linskoll, vilken gjordes idag. Så nu sitter jag framför datorn, utan glasögon, och SER för första gången på.. länge! Känns sjukt. Riktigt sjukt.
Men, linserna är nödvändiga. Upptäckte ju glasögonens baksida förra veckan. Boll på glasögon, sår på näsan. Åde. Så nu blire linser när jag idrottar och glajjer annars. För jag tänker inte ge upp mina fina röda. Faktiskt.
Gårdagen blev en stund med Kajsa också, och även Erich. Inte helt fel, måste jag säga.

Men, nu ska jag gå ner och läsa lite bok.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar