måndag 18 januari 2010

Dagen idag är en märklig dag..

.. den är din.
Och så vidare.
Bra dag har det varit idag i alla fall. Fick skjuts av pappsen in till gymet, körde 20 minuter på löpbandet tills Kajsa var där och färdig. Sprang över en km, det är nog mesta på länge :P Haha, det går framåt!
Tränade en del med Kajsa, vi mötte upp Erik och drog iväg till Hagbloms för titta på färg. Sedan blev det en sväng till IKEA med damen och därefter hem till henne in the Norra Lead. Så att säga. Där blev det kaffe och ihopbyggning av hylla. Linn kom också och lyste upp lite, hon är rätt trevlig den där blonda saken.

Pappa hämtade mig och vi drog iväg till flygplatsen för att hämta upp mamma. Nu är man hemkommen och väntar på käk, gryta av entrecotê vankas det. Bara potatisen som vi väntar på egentligen. Riiiktigt nice.

Imorgon blir en hård dag. Först simma med Jenn på morgonen, sedan hem igen, in till stan för lunch med Katja o Cissi, dum grej, mys med Sanna och sedan spinning med Kajsa. Stressigt blir det, men riktigt roligt, det mesta i alla fall :)
Just för att denna dag kommer bli så stressig, så kommer jag den här kvällen inte att vara kontaktbar. Från den sekund jag loggar ut på msn (vilket är så fort erik skickat klart musiken till mig) är också mobilen avstängd. Då går jag inte att nå förrän imorgon klockan 07.00.
Bara så ni vet.

Förresten. Hörde på radion idag att blondiner inte är dummare än andra, men mer aggressiva. Vilket gjorde mig lite fundersam. För några av de lugnaste tjejerna jag känner (Cissi, Bea t.ex.) är blonda. Medan däremot några av de mest aggressiva jag känner (mig själv, Kajsa t.ex.) inte är blonda. I och för sig var jag ju blond från början. Men det har gått över, så att säga :P
Funderade lite på detta och kom fram till att den där forskningen inte stämmer helt enkelt.

Men så äre.
Dags att hitta på något vettigare.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar