torsdag 14 januari 2010

Trött

Yeah. Trött åde. Vaknade för en halvtimme sedan, typ. Sovit för länge åde, igen.
Men kaffe får som alltid bli min räddning. Och pappa, för han kör in mig till stan så jag slipper ta bussen. Me like a lot. Så att säga.

Annars är det faktiskt så att sisa uppgiften tillsammans med grupp C4 ska göras idag. Det är ganska ledsamt faktiskt. Vi har gjort mycket ihop. Eller ja, vi skulle ha gjort mycket ihop. Vi har suttit och pratat en jävla massa i alla fall. Och det var rätt mycket tack var C4 som jag var sådär glad hela hösten. Nice säger vi om det.
Dock har jag ju större delen av gruppen med mig till idrotten som börjar nästa vecka. Den enda som sviker oss är Lalle, men han ville ju faktiskt byta, så något riktigt svek är det inte. Dock kommer han att vara saknad. Som så många andra från C, som jag inte kommer se jämt längre.
Som tur är, är det ju ganska många som följer med från klassen. Rätt många av de jag tycker bäst om. Och så blir det ju en del nötter från de andra klaserna med, sådana jag saknat en del. Sådana som jag umgicks massa med på nollningen. DET gillar vi.

Äh, nu ska jag inte blir för sentimental här.
Dags att dra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar