tisdag 12 januari 2010

Foton

Jao, jag har suttit och valt ut lite bilder som jag ska framkalla och ha i lägenheten sedan. Har fler att välja på, och mer tid att ta nya på, men några har jag. Har än så länge bara kollat igenom de som varit sedan ja, augusti. Och det var många många fler på våren än nu på hösten, så det finns nog några till att skrapa fram. Jag har nämligen en plan. Seddu.

Imorgon blire simning med Jenn, examination (mm, fet examination. NOT!) i moment b, göra klart obs-uppgift med Basse och Davidus på biblan, lämna in kontraktet på Kalmarhem och sedan hemsi dona. Faktiskt. Den eeeee najs.

Men jahapp. Blir tidigt sömn idag. Som sagt är jag rätt trött, även om jag sov en snutt under bygglov. Vilket var dumt, eftersom Matte är snygg. Sjukt snygg. Åde. Så det hade varit trevligt att se mer av.
Men så äre. Kom även precis på att jag måste bädda med nya lakan innan jag ska sova. Då blev allt faktiskt ganska mycket jobbigare. Och jag har ingen aning om var örngotten är. Jaja, det ordnar sig. Kanske. Förhoppningsvis!

Annars fick jag världens sötaste sms av min fina Carro förut idag. Du är bäst, hjärtat :) <3

Men, sussa sött åde.
PUSS

1 kommentar: