lördag 2 januari 2010

Jahapp..

.. och rätt jobbigt är det. Fast det är lättare nu än vad det var igår. Det kommer i vågor liksom. Ibland är det hårt, ibland inte. Jag och Kajsa var för övrigt på Hansa City förut och belönade oss själv lite. Jag köpte hårinpckning och ansiktsmask till mig själv. Det behövdes. Inpackningen har jag redan kört, mitt hår är som silke nu. Ansiktsmasken tar jag imorrn.
Imorgon kanske jag även ska yoga med Kajsa. Det blir flashigt. Damen köpte nämligen träningskort på Nautilus idag. Nytt live åde ;) Haha.

Just nu väntar jag mest på att pappa ska komma hem. Ska nämligen ta bilen då och brumma över till Ölandet för att hämta Bea. Därifrån kör jag till Berga för att plocka upp Mälis och sedan drar vi iväg på utflykt till O-hamn. Och jag kommer köra så sakta så sakta. Det är vinterväder. I hate it. Så det blir slökörning. Men whattaeff, så äre.

Nu ska jag försöka bota min huvudvärk med lite kaffe, sedan blire hårfix och sedan drar jag mig iväg.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar