lördag 9 januari 2010

Sådärja

Nu trodde jag att jag var rätt hyffs kvar. Bara håret och lite sminkis kvar. Det är två timmar kvar tills jag ska dra mig, och jag är redan typ färdig. Trodde jag ja. Då gick naglarna, som vanligt, åt fan. Gammalt nagellack är ingen hit, ingenting jag ska rekommendera. Mitt hår står åt alla håll. I alla fall luggen. Jag glömde ta i sådant där värmeskydd och blås skiten. Så nu är jag et fågelbo. Men det är ingeting som inte min fenomenala plattång kan göra något åt.
Ska käka snart, crepes har min kära far gjort till mig. Och sig själv förstås. Men, gott!
Måste även höra av mig till den däringa gotlänningen och se om hon känner för att sällskapa med mig till Andreas senare. Man får hoppas på det.

Nähepp. Dags att bli klar med naglarna lite kanske. De ser för jävliga ut nu. Måste hitta annat nagellack. Hoppas mamma har något. Annars blire rött. För fransk pallar jag inte, inte idag. Nänä. Men intresseklubben kan ju anteckna det senaste jag skrivit, så går jag och käkar sålänge!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar