tisdag 12 januari 2010

Helt slut

Japp, helt slut i hela kroppen är jag.
Tog mig in till stan och Nautilus, dit Kajsa efter många om och men kom hon också. Innan damen kom hade jag traskat i 10 minuter och kört crosstrainern i 7 minuter, och när hon kom så gick jag i 6 minuter till. Vilket blir 23 minuter. Bra av mig där.
Sedan körde vi lite överkropp, då jag känner av foten ibland och Kajsastackarn ramlade med sin idiotcykel förut och slog i knät. Hittade en Walther där med, fast jag körde iväg honom rätt fort. Om Kajsa ser när jag dör på mina övningar gör inte så mycket, men någon annan.. näe, inte helt okej faktiskt.
Vi belönade oss själva med lite solning också, riktigt skönt.

Nu är jag hemma, har käkat och startat en tvättmaskin. Snart ska jag gå ner och sätta mig med en kopp kaffe och titta på film. Vill ha godis egentligen, men näe, nu får det fan vara nog. Jag ska tillbaka till det godisätande jag hade förut, som inte var särskilt mycket. Det här som varit de senaste dagarna är faktiskt inte helt okej. Så det så.

Men ikväll blir det chill med mig själv och tv:n i alla fall. Blir nog att jag spelar lite tv-spel med senare. Kanske. Blir dårakt inget paradise i alla fall, det tänker jag se imorrn när jag kan se alla avsnitten, så det så.

Men jahapp, dags att hitte på något annat.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar