söndag 10 januari 2010

Huvudvärk

Jepp. Sådan har jag. Och idag tänker jag inte skylla på för mycket sömn. Idag är det alkoholens fel. Det sköna är att det bara är huvudvärk, ingenting annat. Och den lär försvinna efter lite kaffe och några reliv. Nice säger vi om det!

Gårdagen var som sagt fin, bilder finns snart på facebook. Det sura var ju att jag inte kom på att jag hade kameran med mig förrän jag kom till J&J. Så det blev inga bilder hos Andy. Men det får vi ordna till nästa gång istället! Jepps.

Idag blir det slödag, pappa och jag bestämde oss för pizza. Och Sedan ska jag bort till Lollet för att mysa med henne hela dagen/kvällen :) BRA säger vi om det.

Jaojao, hjärnan är inte riktigt med idag, så något vettigt inlägg blir det inte.
PUSS

1 kommentar:

  1. Ja, du får låna boken, men mamma frågade först, så du är efter henne :P haha :P

    SvaraRadera