fredag 15 januari 2010

Yo!

Yo Ma MÄÄÄÄN!
Eller?
Vem vet?

Äsch, här sitter jag på biblan med min kära vän och blivande granne Robin och studerar. Snart är jag klar, tror jag. Så fort jag börjar fatta någonting ^^ haha, men det går framåt i alla fall! Lite.
Lyssnar på i fly with you med Gigi Dagostino. Det är nostalgi det. Sandra åde. Satt och lyssnade på den på väg hem från Yogan igår, och jag kunde inte sluta le. Hjärnan gick tillbaka mot Sandratiden, ettan på gymnasiet. Haha ja, jösses. Memories så att säga!

Men, ikväll blir det röj. Först mys hos Carro med henne o Adam, och sedan vidare till Deni för klassfest. Fasen så skoj det ska bli! Sista natten med gänget liksom. Fast i och för sig, det lär det ju inte bli. Men efter måndag är vi officiellt inte klass C längre, då är vi uppdelade i en jävla massa annat. Vilket är både tråkigt somfan och så jävla gutt. Det är lite blandade känslor om det dära, faktiskt.

Dags att plugga vidare!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar