onsdag 20 januari 2010

Stressad

Japp, det är jag. Men tänkte slänga in ett snabbt inlägg ändå. Ska snart iväg med Kajsa och dricka öl och kolla handboll, underbart. Riktigt fint, faktiskt.
Får se om det är några små nötter ute med. Haha :P

Men egentligen vill jag bara skriva av mig om gårdagens dummaste grej.
Du är en människa som hon har ställt upp för till 100% hur många gånger som helst, och sedan gör du sådär? Jag har alltid tyckt om dig, alltid varit en som försvarat dig och aldrig sagt ett dumt jävla ord om dig. Och ändå sitter du på den sidan. Jag har inga ord för dig längre, mer än att du är fruktansvärt pinsam. Fruktansvärt.
Jösses.

Men så äre.
Idag började idrotten, och mina farhågor för denna kursen lär inte besannas. Det känns inte så just nu i alla fall, för det var riktigt nice idag. En del otroligt trevliga människor som man inte träffat tidigare, och så de där nötterna som jag tycker så mycket om. Som Carro, Sanna, Sandra och dem. Och lycklig är jag, för jag kom ju i samma studiegrupp som Martina och käraste Bassebus, vilket inte var helt fel alltså.
Näe, jag ser fram emot det kommande året.

Men nu ska jag dona mig!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar