söndag 17 januari 2010

Träningsvärk

Ja, faktiskt. Jag har ont i käkarna efter allt skrattande de senaste dagarna. Fast det är väl inte riktigt en träningsvärk men gråter ögonen ur sig för att man har. Först fredagen med klassen, helt underbart. Sedan hela dagen med Carro igår, och på kvällen festen hos Andy. Vissa gånger skrattade jag så jag grät. Så sjukt roliga människor, och hur kommer det sig egentligen att jag missat så många fester där? Bah, snacka om felproriteringar ibland ^^
Haha.
Traskade hem med Carolinen och sussade där efter att ha tittat på Hemlighuse och skrattat ännu mer. Riktigt mys.

Vaknade idag, käkade frulle med damen och sedan iväg för att träna. Kände mig trött och däven och ville egentligen inte, men när jag väl kört en stund så lossnade det och det blev 20 minuter på crosstrainern i slutet. Resultatet är nu att jag är helt slutkörd.
Men det känns rätt skönt. Ska kolla igenom Robins observationsuppgift, ge honom lite respons på den, vila lite och sedan bege mig till J&J för middag och umgänge med dem. Den här helgen är rätt jävla underbar faktiskt!

Äh, dags att greja lite.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar