lördag 2 januari 2010

Piiiixx!

Sådärja! Lite bilder från slutet av september (längst ner) till och med 24 april. resten kör vi imorrn eller något!


jag och mina allra bästa när vi hade en liten egen mysutgång


Tina o Bea på Valborg :)

Marcus, Sebbe o Fredde på Toffes 20-årsfest


Jag och Kajsa i Tingsryd <3



Henke, Lina o Anabelle på Anabelles dop! (Lina, givetvis får du säga till om du vill att jag ska ta bort bilden)



Rolig skitgubbe i ett soligt Danmark



Kvällsfika (lägg märke till vinet i mitten av bordet) i Danmark



Cissi gjorde mig vacker och klippte mig kort :D


Mys hos Cissan <3




En sommarkväll på O'learys



Utgång med Kajsa o Linn :D




Rix FM festival hos Bea. Jag o Jenny!



Johans 20-årsfest! Robban, Micke, My o Johan!



Kräftskiva hos Fiona :D



Torsdagsfest hos Klingen!



jag, innan någon fest!
Sådärja, så var det klart. Nu är det bara April, Mars, februari och januari kvar. De kommer en annan dag.
Dags för mig att skriva ett vanligt inlägg istället.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar