måndag 4 januari 2010

YEAH!

Jag är så jävla bra. Det är jag eftersom att jag;
  1. inte har snusat på fyra dagar!
  2. sprang på löpbandet idag för första gången på lääääänge
  3. fixade överraskning till Carro
  4. kom på bästa idén tills imorgon

Jepp, så så bra är jag. Faktiskt. Fast överraskningen till Carro måste jag ju tacka min bästa Jenn för också. Och ni som känner henne kan då lista ut litegrann vad det är för överraskning, medan ni andra får fundera. Det är inget jätteflashigt, bara en liten gullig grej till min favoritskåning :)

Men drog ett ganska hårt träningspass idag, i alla fall konditionsmässigt. Körde löpband och crosstrainer, och så förstås de vanliga maskinerna. Men nice vare i alla fall, och det är synd att man inte har glasögonen på på gymet, för en del inte helt osnygga killar är det ju där. Dock kanske de bara ser snygga ut eftersom jag inte har glajjerna på.. hmm, får fundera på det där. Får se till att komma riktigt nära någon gång för att se om det är värt att ha dem på under träningen ;)
För även om jag är en äcklig och svettig lök som ingen förutom jag själv skulle ta i med tång när jag tränar, så kan man ju beundra utsikten, så att säga.

Men, så äre.
Sitter och hoppas på käk snart. Syster skulle visst komma förbi en stund med tror jag, hennes internet funkade tydligen inte hemma.

PUSS

1 kommentar:

  1. Asså jag tycker löpband verkar farliga.. Jag vågar inte ens testa, tror jag kommer typ falla ihjäl mig då.

    SvaraRadera