måndag 4 januari 2010

Jahapp

Här har jag suttit i några timmar nu och bara läst bloggar, letat lägenheter och glott runt. Ser ut som jag hällt ett paket smör i håret också, men eftersom jag ska träna sedan verkar det onödigt att duscha nu. Funderar dock på att klä på mig lite, sitter fortfarande i mina sjukt snygga pyjamasshorts och morgonrock. Blir nog mjukisbrallsen idag, tror jag. Är rätt slö i hela kroppen och huvudet idag, så det passar bra.

Äh, vet inte ens varför jag skriver här.
Det märks ju att man slutat få i sig nikotin eller tobak eller gift eller vad nu är i snuset som sätter igång magen och matsmältningen. Nu krävs det tre koppar kaffe och lite tuggummi för att få igång verksamheten. För den som undrar.
Men än så länge idag har jag inte haft särskilt mycket abstinens. Kanske börjar det avta nu, jag hoppas på det. Hade lite cravings efter choklad förut, men det fanns inget hemma. Så jag drack lite kaffe istället.

Äh, nu ska jag packa träningskläder och klä på mig, sedan blire nog läsning en stund istället för att sitta här och häcka. Vem vet, ögonen kanske blir fyrkantiga?
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar