tisdag 12 januari 2010

Bättre

Dagen fortsatte bättre. Hittade kontrakt från Kalmarhem på köksbordet när jag kom hem. Så det är påskrivet och klart. In med det imorgon. Hittade även en ponton. Det gjorde min dag en del.
Fick samtal av Kajsa som fick mig att ändra mig från att träna själv och träna med henne. Så kan jag bli av med lite aggressioner. Sola var det nog tänkt också. Det räcker med feta, blekfeta behöver vi faktiskt inte vara. Så det så.

Har precis skrivit på uppsägning av mitt telefonabonnemang hos Optimal Telecom med. Det kanske var på tiden, har ju haft tre sedan november. Så kanske. Men bättre sent än aldrig, ska skicka in det mest posten sedan. Ska skicka in studieförsäkran till CSN med, för som vanligt hittar jag inte mitt lösen dit. Att man aldrig lär sig.

Så, snart ska jag höra av mig till Kajsi för att möta henne vid Nautilusen, sedan blire hem igen och bara slöa. Ska hinna tvätta lite med. Måste byta lakan i sängen. Den är äcklig. Eller jag är väl. Eller ja, jag vet inte. Byta ska jag i alla fall.
Längtar till helgen, mycket. Mycketmycketmycket. Faktiskt. Idag hade jag nog behövt en heldag med någon solstråle. Typ Carro eller Deni. Eller någon störd. Typ Adam. Eller någon riktigt bra, typ Bea eller Mälis eller Jenn. Typ så.
Men får ju träffa Carolinen imorrn i alla fall, och Jenn med. Och så Kajsa sedan med, hon är bra att ta ut lite aggressioner på. Och så får hon mig nästan alltid att skratta med. Fast iofs, jag behöver ju bara tänka mig henne med skålen med silkespapper runt på huvudet, så skrattar jag redan. Eller som Basse sa idag:
"Ingrid, tänk dig mig på alla fyra med ett äpple i munnen, och ryck upp dig!"

Ja, jösses.
Men, dags att dona sista.
PUSS

1 kommentar: