fredag 8 januari 2010

Mys :)

Jepp. Jag är hos Carrolinen och myser lite. Vi lyssnar på dansband (gav upp hennes skitmusik förut), hon pluggar och jag sitter här. Snart är det dags för Let's Dance. Nice skare bli :)
Vi har umgåtts hela dagen/kvällen och gjrot pizza och grejer. Tjötade med lite folk ute i köket med, det måste ju vara största fördelen med att bo såhär. Folket, alltså. Trevligt med fin utsikt ett tag åde.. :P

På tal om att bo; JAG TACKADE JA TILL EN LÄGENHET IDAG! Nej, det är inte 100% säkert att jag får den, men jag hoppas verkligen det. 37 kvm precis vid Erik och Kajsa på Smålands Lejons väg. Inte helt fel alltså. Så jag hoppas på den, lär ju mail någon gång om ett halvår eftersom det är kalmarhem, men det är nästan värt. Men gutt skulle det vara i alla fall :)
Första mars är i så fall inflyttningsdatumet.

Imorgon blir en ganska stressig dag. Ska träna, förbi systemet, fixa till mig, dra till Andy och röja lite, och sedan vidare för att fira Fiona. Nice, men stressigt :)

Nämen nu är det dags för Let's Dance!
PUSS

1 kommentar:

  1. Haha Ingrid till Norrliden? Uuu spännande... =)

    SvaraRadera