lördag 16 januari 2010

Äsch

Sitter och lyssnar på Björn Afzelius och dricker kaffe. Han gör att man tänker lite. En sådan där funderare. Lyssnar på bra låt i alla fall "Dockhemmet". En av de bästa han har gjort. Lätt.

Äsch, men satt och tänkte lite. På olika saker. Och blev faktiskt lite nere. Men sedan tänkte jag om. Och kom på att det är faktiskt inget att deppa över. För det är faktiskt inte värt det. Det är dags att ge upp och sluta drömma liksom. Se nuet istället för dåtiden. Se framåt åde. Jag har förfan tre år kvar på högskolan, och sedan ligger hela världen framför mig. Jag kan göra precis vad jag vill sedan. Eller ja, kanske inte precis vad jag vill, men nästan. Ni fattar grejen.
Äh.
Äh.

Näe, nu ska jag föra över låtarna på mp3:n, sedan ska jag fan dra till Carro. Jag behöver en solstråle väldigt mycket just nu. Faktiskt.

Förresten, bilder från igårkväll kommer så fort jag fått tillbaka kameran som jag glömde hos Deni & Lalle :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar