söndag 24 januari 2010

Nice :)

Allting har bara varit riktigt nice, faktiskt.
Igår hade vi överraskningsfest för Alex - och jävlar vad han blev överraskad! Jag hade riktigt roligt, som alltid med de bästa, och jag hoppas att han också hade det, även om han var lite trött och däven :P

Idag har jag och Carro varit på shoppingrunda. Micro och kaffebryggare (wihooo!!!), världens myströja och ett nytt linne, innedojjor och nya träningskläder, smink åde. En riktigt dyr dag, men så blir det ibland. Det händer ju inte så ofta att man sitter på massa pengar, så när man väl gör det så måste man faktiskt få unna sig. Och jag behövde det mesta av det, faktiskt.
Plus att jag fick lite mer än fyra timmar med min lilla tulpan, och det suger ju inte. Hon är riktigt bra faktiskt, hon den där skåningen. Även om jag inte alltid förstår vad hon säger.. ;)

Och nu har jag lagt upp bilderna från festen hos Deni förra fredagen med. Jag skrattade hela tiden. Precis som på festen.
Lovely!

Näe, nu ska jag gå och mya lite med Bella och Edward. Japp, det är Twilight jag pratar om. Fast trean då. Eclipse heter den nog. Underbart. Sanna, du är min räddare i nöden :)
PUSS

1 kommentar:

  1. Hjärtat kommer du någonsin fatta vad jag säger :p

    SvaraRadera