tisdag 26 januari 2010

Slutkörd!

Helt totalt jävla slutkörd är jag.
Men underbart skönt är det.
Idag var det badminton som stod på schemat på idrotten, och det var sjukt roligt. Jag tror nog att jag och Fille ägde alla. Faktiskt.
Käkade lunch med Carrolinen och tittade på lite film, lipade nästan och sedan drog jag mig iväg till Nautilus för att köra lite gym. Köttade (mer än vanligt) och är därför helt död nu. Benen är mer lika gelé än någonting annat, och hur jag ska kunna hålla mig vaken till Paradis ikväll, det är en jävla fråga.
Men jag funderar på att sova lite innan, ska käka snart och sedan blir det nog faktiskt en stund i sängen. Har lite att skriva upp med, lite plugg. Har gett mig fan på att jag ska förstå kasttekniken nämligen, så ska skriva ner den. Men kanske får det vänta tills imorgon. För jag är slut.

Äh. Har inte mycket att säga. Är mest trött.
Käk, sedan sova.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag och min kompis har en tävling om vem som kan få flest prenumeranter på bloglovin :) Vill du följa min blogg? så följer jag din ;)

    SvaraRadera
  2. sv; Då lägger jag till dig :D

    SvaraRadera