torsdag 14 januari 2010

Yoga åde.

Yoga åde, ja.
Rätt nice, faktiskt. Är slut i benen. Jag är smidig som ett kylskåp blandat med elefant, som dansar, i en porslinsaffär. Ungefär. Men jag har hyffs balans. Det var ju rätt skönt att märka i alla fall.
Jag blev mäkta imponerad och stolt över Kajsa som donade både hela ljuset (jag körde bara det lilla) och plogen. Shiet pommes KVINNA! Vad du är bra. Jösses.

Förresten, när jag satt på bussen kom en pojk på. Han var rätt söt. Han hade rutig kjol och linne. Det såg rätt kallt ut också. Men det var inte hans utseende jag störde mig på (eller jo, det var det. Men jag vill inte vara fördomsfull, jag hatar mina fördomar, så låtsas att det inte var hans utseende jag störde mig på) utan att han luktade leverpastej. Jag har ingenting emot den doften, jag älskar leverpastej, men jag blev ju så jävla hungrig. På väg in mot stan och träning liksom. Ingen bra tidpunkt att bli hungrig på. Inte alls faktiskt.

Äh, imorgon är dagen fullbokad, så nu ska jag packa om träningsväskan och sedan gå och sova!

PUSS

1 kommentar:

  1. Yeah you know, plogen och ljuset. BAGGIS! ;) Kom och hälsa på mig snart i Ghettot!

    SvaraRadera