onsdag 13 januari 2010

PARADISE!

Hihi, ja, det kollar jag på nu. Har ju fyra program som ligger och väntar på mig. Dock laggar ju datorn, så de 80 minuter det skulle varit kommer väl bli 120. Typ. Men jag donar det, jag offra gärna lite tid för idioterna därborta! Haha.

Men dagen idag har varit bra. Simmade med Jenn och pratade massa, som vanligt. Du är bäst <3. Sedan blev det en sväng till biblan för att lämna böcker till Mälis, och efter det blev storken för examination i moment b. Det gick bra, mycket skratt och lite skäll från mitt håll. Men bra ändå. När examinationen var slut styrde jag och några stjärnor vid namn Caroline, Denijel och Adam våra steg mot Italia, där det blev en lunch med mycket mycket diskussioner om det mesta :P haha. Men nästa gång tar vi vädret, Deni ;)
Var även inne en sväng på Kalmarhem och lämnade konraktet. Man kommer närmre och närmre varje dag. Lovely.

Idag blir det chill, först ska jag såklart titta färdigt på Paradise, sedan blire käk, syster kommer hit med. Och ikväll ska jag nog ut och traska lite med Titti, tror jag.
Städa behöver jag med, ska börja rensa lite sådant som jag inte vill ha. Sedan när pengarna kommer ska jag ta med mig lille Carro på en shoppingtur. Så det så.

Men dags att lägga tid på Paradise istället.
PUSS

1 kommentar:

  1. En riktig shoppingtur tack med massa kläder stövlar m.m :)
    Ja lätt vi snackar om vädret nästa gång :P

    SvaraRadera