söndag 10 januari 2010

Jösses.

Ja, jösses.
Lite onykter är jag. Det är sant. Det är jag. Kom hem för en stund sedan, märkte att pappa stuckit till en vän. Så lite ensam är jag.
Smsade en saknade förut, men inte fick man mycket för det. Jag förstår att folk inte kan förstå hur jobbigt det faktiskt är att sluta snusa/röka etc, det där som har med nikotin att göra. Jag kan förstå det. Att man inte förstår. Men kan man inte försöka förstå då? Okej om man driver, som grabbarna i klassen. Det går jag med på. Men wajnet. När jag försöker. Vad är kämpet? Jösses amalia.
Men så äre.

En nice kväll i alla fall :)
Jag traskade mig iväg till Beatrucen, och därifrån gick vi till Andypandy. Riktigt nice vare där, och jag önskar jag kunde stannat. Men istället styrde jag mina steg mot J&J för att fira Fiona, och det var långt ifrån fel. Massa dansande, kortspelande och snack. Som vanligt, and i love it! :D Underbart helt enkelt.
Bilder kommer en annan dag, är alldeles för trött för det nu. :P haha.

Men, dags för mig att sova. Eller ja, försöka. Jag är rätt sur, så försöka är rätt grej. Så äre.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar