lördag 9 januari 2010

Nio dagar.

Yes. Idag är nionde dagen utan snus. Nu tänker jag inte så mycket på det längre, det är vissa gånger det kommer till mig, men inte så ofta. Inte hela tiden som förut. Vilket är skönt. Dock knarkar jag tuggummi som en galning, men som sagt: det finns värre beroenden. Faktiskt.

Idag skulle jag ha tränat åde. Det blev inte riktigt av. Fick ett sms av en lite ledsen Kajsa som hade skrivit tenta, så jag föreslog fika för att muntra upp damen. Det blev semla, chokladbiskvi, loka och kaffe på Eklunds. Gott var det, och sådär härligt onyttigt. Men jag mådde illa sedan. Det var inte lika nice. Dock var det mys att träffa Kajsa, som alltid :)
Efter jag dumpat damen vid bussen, åkte jag vidare. Sprang in på Gina Tricot shoppade loss lite för 98:-. Fick en tröja och en kjol, antagligen kvällens outfit. Men who knows?
Träffade även Algot, Joe och Vilgot. Det var nice, har inte sett dem på länge. Snackade lite och sedan blev det vidare till systemet och sedan hem.

Nu har jag badat och smörjt in mig så jag luktar paranöt. Mys är det :) Och ikväll blir det nice, först fest hos Andy till åtta typ, sedan vidare till J&J för att fira Fiona. Riktigt bra kväll ser det ut att bli :)

Förresten, jag tror jag har fått virus på min dator. Så om jag skickar något via msn, ta för helvete inte emot det. Jävla skitdator. Bajs.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar