söndag 17 januari 2010

Världen är liten!

Eller ja, den här stan är i alla fall.

Igår på bussen hem från Carro såg jag en kille som jag vet har gått på funkabo innan åde. Inte någon jag någonsin pratat med utan bara en sådan där som alltid funnits i bakgrunden fast man ändå inte vetat hans namn. Så idag, när jag loggar in på ett av mina miljontals communityn som jag är medlem på, då ser jag att han varit inne på min sida.
Haha jösses, världen är liten. Riktigt liten.



Annars var jag som sagt hos Jenn och Johan idag. Jenn lagade mat till mig, tacogratäng. Sjukt gott, som alltid på det där stället. Och sedan låg vi i soffan och mös och kollade på tv åde, som vanligt. Pratade massa som vanligt också. Du är bra du <3



Borde egentligen skicka in observationsuppgiften. Men varför stressa, jag har ju till imorgon på mig! Äh, jag börjar låta som resten av klassen nu.. ;)
Haha näe, jag ska kolla igenom den, se om jag kan lägga till något, och annars får den bli ivägskickad. Så äre.


PUSS



du är sjukt bra du!
(Lägg märke till glanset och lockarna på författaren till detta inlägg. håret var plattat och sminket var bra när vi gick från J&J den kvällen. sådär ser det ut när man har riktigt roligt på VALLEN!)

1 kommentar: