torsdag 14 januari 2010

Homie åde

Yeah. Fast det var jag för ett tag sedan. Har käkat korv och potatis och ägg. Rätt gott faktiskt. Jag var nog ganska hungrig. Är jag inte sådär hungrig så brukar inte korv vara favoriten. Men idag var det faktiskt gott. Så det så.

Blev faktiskt en del gjort med C4 idag. Sista uppgiften åde ju, vi kom verkligen någonstans också. Jag blir chockade varje gång det inte tar oss flera timmar att bli färdiga för att vi pratar om annat. Den här gången tog det bara 2½. Jösses, vi är bra, alltså! :)

Åkte med världens sämsta busschaffis hem. När han svängde in på busshållsplatsen så körde han så nära kanten att han smällde i lyktstolpen med backspegeln. Jag duckade, för den kom rätt över mig. Inte för att jag egentligen behövde ducka, utan mer av reflex. Men hade David stått där så hade han fått ducka. För 196 centimeter hade inte klarat det där annars, jag lovar!

Måste säga att jag längtar otroligt mycket till helgen. Som börjar imorgon. För imorgon blir det träning, sedan plugg med Robin, sedan redovisning (kanske inte sådär jättekul), mys och iordningfix med Carro, fest hos Deni och sedan hemgång. Lördag blir det chill och sedan kanske lite party hos Andy, har inte riktigt bestämt mig än. Tror inte min ekonomi gillar det, men det märker man. Annars funderar jag på att hitta någon att chilla med och bara glo film eller något. Den är rätt najs. Lollo är säkert frivillig om inte hon ska gå ut och bli onykter!
Söndag blir det i alla fall spinning med Kajsa och sedan förmodligen middag hos Jenn och Johan. Kalasbra tycker jag, helt enkelt.

Pappa visade en rätt bra låt för mig förut. Jag är inte tillräckligt insatt i saken för att förstå helt, men själv musiken och beatet är bra. Så dra en lyssning, om ni har lust; http://www.youtube.com/watch?v=YoHlhwosPEg.

Men så, dags att lägga sig och chilla lite, läsa lite knasen och kanske sova en skvätt. Ska dra mig iväg och yoga med Kajsa sedan, det blir spännande :) Vig som man e åde!

PUSS

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken pappa du har ;D

    SvaraRadera
  2. jag skrattar alltid när du skriver på din blogg vilken tur att david inte var med haha

    SvaraRadera