måndag 25 januari 2010

Andas

Det kan jag idag. Andas. Förkylningen börjar släppa, och det känns bra. Har inte riktigt tid att vara sjuk nu när det står idrott på schemat i stort sett varje dag. Nänä, det hinns dårakt inte.
Så det börjar bli bättre.

Bra var även igår att jag fick prata med min Bea i nästan 40 minuter. Wajna av mig lite. Tack för att du finns <3
Det känns så mycket lättare nu när jag fått prata med Bea och Mälis. Som alltid. Ni är mina solar i mörkret och stjärnor i natten och blommor på ängen. Eller?
Ni fattar grejen i alla fall, ni är bäst helt enkelt!

Så, idag är det skola igen. Heldag i Arena, och sedan mys med Carro. Runt sexish kommer mor och far och hämtar mig och sedan bär det av till biostaden för att se Snabba Cash. Ska bli riktigt nice faktiskt.

Mitt hår ser ut som jag hällt smör i det idag, men så får det vara. Vill inte duscha det när jag inte behöver (dvs, igår) vilket gör att det ser ut somfan idag, eftersom mitt avväjningsprogram mot duschning varje dag dog ut när det blev massa träning åde. Men så äre, life sucks och efter 16 idag kommer det vara lika vackert (och lockigt) som vanligt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar