tisdag 19 januari 2010

300

Wohioo!
Inlägg nummer 300. Grymt. Eller?
Jaja, igår blev det chillkväll med mig själv, ägnade den åt bok och Paradise Hotel. Riktigt gutt. Fast jag blev arg på Paradise, men eftersom Jenn läser min blogg så skriver jag inte det. Hon ska ju glo på det imorrn :P haha.

Äh, började dagen med att hämta Jenn i alla fall och åka och simma. Det var nice, fick prata av mig lite. Det brukar behövas.

Sitter just nu och försöker tagga ner lite, lyssnar på Antoine och är allmänt nöjd med livet. Fick en sådan där funderarkväll igår när jag var ensam, så jag lipade lite och skrev massa och nu har jag fått ur mig det mesta. Det är bara dagens jobbiga skit kvar, och så prata med Bea med, sedan är det över. Då kan jag släppa allt och bara fokusera på sådant som är viktigt. Som skola och träning och vänner och flytt. Fast inte i den ordningen. Eller jo, nästan.

Men ja, pengar på kontot imorgon enligt CSN. Det gillar vi. I helgen ska jag försöka roffa åt mig bilen så att jag och Carro kan ta en sväng runtom i världen och inhandla lite nödvändigheter. Typ micro och kaffebryggare. Och skor till damen. Tror jag :P haha.

Äh, dags att hitta på något vettigare.
PUSS

1 kommentar: