tisdag 12 januari 2010

Okej.

Saker går inte som de ska idag.
Det började kasst. Drömde störd dröm, sedan missade jag bussen, fick inte upp låset på cykeln och höll på att glömma böckerna till Elin.
Fick vänta på bussen i 20 minuter, åkte in och märkte att ingen annan var inne heller. Köttade uppgiften fort (det var bra) och fick reda på att jag kommer dela hall med Robin och Lilja (det var också bra). Tänkte åka hem för att äta men kom på att jag måste vänta till efter 12 på pysslingen. Smsade Mälis som inte kommer in förrän vid tre, så släpade med mig två feta böcker i onödan. Skrev här förut men allting raderades. Upptäckte att jag inte kan se Paradise Hotel på webtv:n förrän imorgon, blev arg. Fattas bara annat, det här är ingen bra dag.

Om en stund ska jag hem i alla fall, men jag vetefan om jag käkar och sedan åker in och tränar igen. Eller äta ska jag ju. Men jag vet inte om jag tänker åka in igen och träna sedan. Fast det skulle ju vara sjukt skönt för att bli av med lite aggressioner. Äh, vi får se helt enkelt. Ska simma med Jenn imorgon, så kanske dissar jag träningen idag. We will see helt enkelt.

Jahaja. Har inte så mycket att göra, hoppas Elin kommer snart så jag hinner med 12.13-bussen hem i alla fall. Det vore nice.

Äh, dags att drao.
PUSS

1 kommentar:

  1. Vad hade du tänkt träna idag? hade du velat ha sällskap? YO?

    SvaraRadera