måndag 1 februari 2010

Lyckat, Johansson, lyckat!

Spenderade gårdagen med att bli nerspydd av Eddie, skratta åt Elias o Ricky, mysa med Kajsa och uppdatera Erik om livet. Ganska trevligt faktiskt. Gick och lade mig runt halv tolv, slocknade vid tolv. Vaknade en gång av barnen på natten, men då var Kajsa redan på väg ner så jag vände mig och somnade om. Gick upp runt halv-sjusnåret, gosade lite med barn, skrattade lite åt Kajsa som klädde på Erik (det är alltså Eddie och Elias som är barnen. Erik är Kajsas 24-åriga pojkvän).

Tog med mig Eriken in till staden i bilen, och landade i skolen. Trodde jag skulle skratta sönder och dö av chock, somnade nästan på föreläsningen, käkade lunch med Martina, Bella, Tom, Erik o Adam, lyckades springa bra och sträckte låret. Lovely.
Så nu har jag badat och smörjt in mig med Algesal. Nu gäller det bara att hoppas på att det går över tills imorrn. Är ju skridskoåkning som står på schemat imorrn, och det vore bra om jag kunde åka då. Faktiskt. Inte för att jag kan åka egentligen, men det vore bra att kunna stå upprätt på ett par skrillor i alla fall så man kunde försöka förstå tekniken.
Äh, det löser sig.

Mjahaja. Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla, ska läsa massa massa och titta på Paradise Hotel. Det är finalvecka nu, imorgon är finalen. Det kommer bli så jäkla spännande alltså! Sjukt.
Men, dags att betala lite räkningar åde.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar