lördag 27 februari 2010

Packa

Packa borde jag göra just nu. Inte sitta här och glo som ett fån. Men, jag var ju faktiskt tvungen att dricka kaffe först. Vilket jag har gjort nu. Och ätit frukost. Så snartsnartsnart ska jag gå ner och fortsätta mitt packande. Det tar tid, det gör det. Fast det borde inte göra det egentligen, det är ju inte så att jag har femhundra miljoner saker. Inte som Kajsa liksom ;) Haha. Fast hon hade ju iofs bott själv i över ett halvår. Jag har bott hemma med grejer nedpackade i över ett halvår. Jaja, så kan det gå.

För övrigt så ser dagen trevlig ut. Den ska börja med packning, som sagt, sedan blir det en sväng på staden med Carro för att leta reda på något bra att ge tantan som vi ska fira ikväll. Efter detta blir det mys med Jenn, och sedan lek med Carro igen, innan det bär av mot Norrliden (som är mina hemtrakter om sisådär två dagar) för PARTYPARTY! Och jävlar vilket ös det ska bli!

VG:t på idrottslärarrollen vägde förresten upp U:et på Gå-löp-hopp-examinationen. Måste jag säga. Den satt rätt fint helt enkelt.
Men jahaja.
Dags att ta tag i livet och packa. Tror jag ska dra på den där The Ark-skivan som jag dillade om i söndags. Jepp, det får bli så.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar