söndag 7 februari 2010

Hungry

Jag är hungrig. Och det blir inte bättre av att det luktar mat från köket. Pasta med räksås sade pappa. Mums sade jag.

Jar spenderat dagen med skridskoåkning. Sanna och jag ägde (såklart) alla. Och jag lyckades faktiskt ta mig bakåt. I början i alla fall. Träffade min favvokusin Timmy och busade lite med honom. Gav tillbaka skrillorna till Uffe, och tog sedan med mig Sanna till staun för att inhandla egna. Så 600 kronor har jag alltså lagt på skridskor idag. Men det är bra ändå, för det är faktiskt roligare än jag trodde. Så det så.
Fikade med Sanna någon timme, sedan bar det av hemåt för en snabbdusch (och den var snabb! 13.55 klev jag in i badrummet, 14.05 satt jag i bilen igen) och tog mig sedan bort till Jenn för mys med henne en stundis. Det gäller att ta vara på stunderna med de bästa <3

Nu väntar jag som sagt på käk, och sedan blir det chill. Ska läsa en del i Breaking dawn som jag snart är klar med, och förhoppningsvis får jag in lite plugg med. Annars blir det stenhårt imorgon istället. Vilket det antagligen blir i alla fall.

Äh, time to go.
PUSS

1 kommentar: