lördag 6 februari 2010

Bra!

Ja, jag mår sådär sjukt bra.
Började dagen med träning, sedan blev det plugg på biblan med Carrolinen. Man kom faktiskt en bit. Vi drog oss iväg mot Hansa City, där jag blev bjuden på lunch på BK. Efter detta blev det en sväng på helvetesIKEA, och Carro skulle bara köpa ljus och lampskärmar. Bara det. Ingenting annat. Den planen höll inte riktigt, så en del annat hängde med också. Och jag hatade henne en stund. Men eftersom hon är så bra så höll hatet bara i sig i någon minut, och sedan älskade jag henne igen. Som vanligt :)

När jag släppt av damen var jag på kör-humör, så jag drog upp volymen i bilen (tack och lov för att syster har ett rätt vettigt ljudsystem) och tog mig ut på motorvägen. Det blev en sväng ut till Läckeby och tillbaka med Winnerbäck dunkandes i bilen. U N D E R B A R T måste jag säga. Dock kom jag precis på att jag måste hitta en cd som jag, Mälis och Cissi tycker om, det finns ju ingen radio i den där farkosten. Men jag funderar på Hopp-i-dopp-låtar, den som Bea och jag brände för några år sedan. Där är det ju en del bra grejer som säkert kan falla även dessa damer i smaken. Förhoppningsvis.

Så, om ett tag ska jag åka och hämta upp de däringa damerna, och sedan bär det av mot Oskarshamn för att umgås med den bästa av de bästa; Beatrice <3

Och just nu har jag bara en sådan där skön lyckokänsla i kroppen, och jag älskar den. Det enda som fattas nu är någon att pussas på :p Men kärlek, det får jag ju av mina kära vänner hela tiden, så jag är inte så fattig. Jag är rätt fett rik faktiskt. SÅ DET SÅ!

Äh, så äre så äre.
Dags att gitta åde. Bruschan lenne glennen åde.
PUSS

1 kommentar:

  1. Hata är ett starkt ord mkt bättre med ogillar :D

    SvaraRadera