onsdag 24 februari 2010

Och idag..

.. har dagen gått upp och ner. I morse var den bra, var dans och grejer i skolan. DET gillar vi. Sånglekar och danser och ja, massa massa skratt. Måste säga att Mange är en jävel på att råna banker, och Fille en jävel på att dansa. Nice :)
Sedan blev det käk, satt och muppade med de där förbannade 90-talisterna som vanligt ;) Haha. Men jag gillar er ändå. Ibland! Haha.
Var i simhallen och röjde, riktigt skoj. Dock blir man ju slut, så sedan när vi hade hoppat lite plint med så gick min hjärna sönder och jag blev en suris. Något som Carolinen fick utstå, sorry hjärtat :P
Men sedan, när jag kom hem, blev jag överlycklig. På lunchen idag fick jag reda på att JAG HAR BLIVIT FASTER INATT! och när jag kom hem fick jag se en bild på lilltösen på pappas mobil, så nu har jag den som bakgrund och ja, jag är totalt jävla överlycklig. Så fin så fin så fin. Seriöst, jag är faster. Det är sjukt. Fantastiskt. Underbart. Kanon. MAGISKT! Jag längtar tills jag får träffa den lilla. Och så Håk som jag inte sett på längeläne heller. Snart, hoppas jag.

Så idag, ikväll, kan faktiskt ingenting få mig på dåligt humör. INGENTING! Och det känns rätt bra. Riktigt bra faktiskt.
Ska försöka plugga lite gå, hopp och löp sedan, men jag tror inte det kommer gå bra. Jaja, i'll give it a try. Går examinationen åt helvete imorgon så skiter jag i det ändå. Så det så. För det är ingenting jag avlider av, får bli omexamination sedan bara. Jeppjepp.
Så äre.

PUSS
(JAG HAR BLIVIT FASTER!!!!!)

1 kommentar: