söndag 28 februari 2010

Hahaha jösses

Ja, jösses är ordet som stämmer för igårkväll. Det var en sjukt trevlig kväll. Började hos Carro, med att jag fick stryka Viktors skjorta. Jag är så snäll mot den pojken. Men vad gör man inte för de små 90-talisterna!

Efter iordningfix bar det av mot Norrliden, där man fick träffa ett stort gäng mönsteråsbor. Trevliga människor, måste jag säga. Det märks ju varför Marty är vän med dem.. haha. Men riktigt nice. Vi tog oss in till stan där vi gick skilda vägar. Carro var på Palace för första gången, där jag hittade massa gamla goingar. Dock var det ingen hit (vad är det jag har sagt hela tiden, Caroline?) så vi drog oss ganska snabbt därifrån. Skulle in på Olearys, men där var der fullt så det blev Krögers istället. Där hittade jag Salle som man inte sett på sjukt länge. Jag hittade även den gamla praktikanten Tomas, minns ni han som såg ut som han i Andra Avenyn som vi hade med Lasse? Ja, just han. Honom pratade jag med ganska länge. Trevlig människa, riktigt trevlig. Och vi hade världens snack, och jag måste säga att jag förstår honom nu :P haha. Men ja, nice var det i alla fall!

När kvällen gick mot sent köpte vi mat och sedan blev det däck i säng. Sammanfattningsvis var kvällen: KANON!

Snart ska jag iväg med mr Öst till 5000Jobb, och försöka hitta ett sommarjobb. Det blir nog bra. Hoppas jag.
Ikväll blir det packning och sedan tidigt i säng, imorgon blir en hård dag!
Men så äre.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar