torsdag 18 februari 2010

KLT!

Yes.
Igår var jag och hämtade syster och Fredde vid flyget, vilket betyder att jag numera är billös igen. Och alltså ska börja sponsra KLT igen. Det gör jag med glädje. Not. Men det är inte helt hemskt, vissa fördelar med att åka buss finns det faktiskt. Man kan plugga på bussen. Pagels muskelbank kommer göra mig sällskap både idag, ikväll och imorgon på morgonen. Och så kanske man träffar någon man känner men inte sett på länge, som i höstas när jag hittade Simon och Lage på bussen, det var nice. Eller så kanske bussen inte är så full, så man kan bre' ut sig ordentligt. Plus att man slipper ränna runt hela stan för att hitta parkering.
Ibland är bussar bra. Faktiskt.

Och jag ska inte gnälla, pappa sa faktiskt att jag kunde ta bilen idag. Om jag är hemma till halv fem. Problemet är att jag inte vet om jag är det. För jag ska plugga åde idag ju. Och så ska jag direkt till Carro sedan. Så jag dissar bilen och sponsrar KLT. På tal om det så måste jag dra nu.

PUSS

1 kommentar:

  1. Tack för den fina kommentaren <3 Det känns skönt att du förstår i alla fall, jag tror du känner mig så bra att du vet att jag aldrig skulle gå för långt.
    På tal om mat, vad heter den där panerade fisken vi alltid åt med kallsås? Har helt tappat ordet! Love you so Bullen <3

    SvaraRadera