torsdag 4 februari 2010

Winnerbäck :)

Yes. Jag gillar när syster är borta och jag får låna hennes bil. För då blir det massa massa Winnerbäck. Så nu har jag plockat in skivorna för att rippa dem och lägga in dem på mp3:n. Och självklart lyssnar jag så länge :)

Dagen idag började med rörelselära, hopp åde. Höjdhopp och hopp över plint. Höjdhoppet gick över förväntan, och var faktiskt (vad stolt du blir över mig nu, Bean) riktigt roligt till slut. När jag fick till hoppet blev det skoj, dock var det då knäet sade ifrån så jag satte mig vid sidan och feedbackade lite istället.
Hoppa över plintar var mindre roligt. Jag har fortfarande ett minne av sjuans lektion där jag drog i knät i plinten och fick en lårkaka. Så jag gillar det inte. Vilket betyder att jag och Martina ska bosätta oss i hallen. Yes sir!

Efter allt hoppande gick jag och Marty och tränade, sedan blev det lunch. Efter en lång väntan var det dags för examination i kaströrelse. Det gick väl som det gick. Det kändes inte bra, men resultatet får vi se vid 18.00. Skönt det här med praktiska examinationer, det går så mycket fortare att få reda på resultatet då. Hoppas bara det var bättre än det kändes.

Idag blir det chill, ska läsa en av böckerna till arbetet så det är klart tills jag ska börja skriva imorgon. Imorgon ska jag nämligen tillbaka till mitt andra hem, och vad jag har saknat det.
Det är såklart biblan jag pratar om. Underbart :)

Men nu ska jag dona lite och sedan blire kroppkakor och plugg.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Fin blogg!
    Besök gärna min blogg och läs om hur jag tjänar pengar på bloggen.

    http://hurblirdet.blogg.se

    SvaraRadera