tisdag 2 februari 2010

Goodie

Jepp, dagen har varit bra än så länge och lär inte bli sämre. Började med att syster och Fredde hämtade mig runt åttasnåret, för att åka till flygplatsen. Där gick de av och hoppade så smånigom (hoppas jag) på flyget till Thailand. Jag tog bilen, körde hem och hämtade grejer, åkte och tankade och sedan blev det träning med Marty. Tappade nyckeln och letade som en jävel innan jag gick till receptionen och frågade, och där låg den.
Efter detta blev det skridskoåkning, och det var faktiskt riktigt roligt. Kan man bara lära sig lite bättre, och om det slutar göra ont i fötterna, så är det nästan bud på att köpa egna skridskor. Faktiskt. Men det blir mycket övning de närmaste veckorna, så det så.

Det blev lunch med babsen (Carro och Marty) på äventyrscafét, som vanligt. Efter det övade vi kast. Och då var jag nära på att avliva Caroline. För den idioten (förlåt hjärtat, men ibland är du dum) kastade med höger arm, och hennes högra axel är ju fuckad. Så jag hoppas att alla som läser min blogg (särskilt Barbro om du läser det här, tack på förhand i så fall) skäller på henne nu eftersom hon inte ska hålla på med axeln sådär. Så det så.
Efter kastträningen blev det i alla fall en sväng till affären med Carrolinen och nu har vi duschat så snart är dags att laga mat.

Men jahapp. Paradise final ikväll, heja Cristoffer! Egentligen skulle ju Andreas vunnit, men Cristoffer spelar bäst av allihopa och har lyckats hålla sig kvar, så HEJAHEJA!

Men, dags att laga mat.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar