söndag 7 februari 2010

Skridskor!

Yeah, det ska jag åka och åka snart. Faktiskt. Måste öva öva öva på att stanna och åka baklänges. Måste kunna det. Framåt går ju.. framåt i alla fall. Haha. Men det ska bli mys :)

Igår var det verkligen mys!
Blev en helkväll i O-hamn hos Bea och Jerry. Underbart. Pastasallad, blåbärspaj, kaffe, skratt, melodifestivalen, skratt, skratt, skratt.. ja, ni fattar grejen. Och SALEM AL FAKIR gick vidare i melodifestivalen, så min kväll var gjord. Hihi. Plus att vi kollade på New Moon igen, aaaaah Edward, kom till mig. Grr, tiger! Minst ;) Haha.
Näe, men riktigt mys var det. Och rätt roligt i bilen pvg hem, med en del sång åde. hah.
Tack för en underbar kväll, ni är så bra <3

Äh, nu är det dags för mig att packa mig iväg till ishallen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar