onsdag 3 februari 2010

Snygg

Jepp. Lika snygg som vanligt är jag. Eller ja, lite snyggare faktiskt. För jag har precis kommit hem från Gozzip, där Katja har färgat mig och klippt till luggen lite åde :) Härligt var det att spendera nästan fyra timmar med mina tjejer också, underbart!

Efter färgningen drog jag till Hagelins för att hämta högerlinsen, och blev en lycklig själ eftersom det var billigare än jag tänkt med linserna.



Idag har vi för övrigt haft föreläsning om idrottens kön. Eller ja, genus. Åde. Faktiskt riktigt intressant, som sådant alltid är. Och, vi fick bekräftelse på att killar/män är konstiga. Vilket vi i och för sig redan visste, men ändå.

Ikväll blir det snart crêpes och sedan blire massa plugg. Har examination imorgon, vilket betyder pluggpluggplugg ikväll. Men det kommer säkert gå som en dans. Ohja. Såklart!



Arg var jag för övrigt igår, i när Paradisefinalen sändes. Jag hejade ju som sagt på Cristoffer. För han hade blåst Erika och det hade varit underbart. Istället vann äckel-Jackie och Patrik. Usch säger vi om det. Jag förstår att hela gänget (förutom Pontus som hela tiden varit lite konstig) ställde sig bakom dem, för de har inte huggit så många i ryggen. Dock förstår jag inte hur personer som pratat så oerhört mycket om hur viktigt det är att tänka att det bara är ett spel etc. blir sura när de själva blir utslagna, eftersom det faktiskt är ett spel. Någon kan jag nog ha lite överseende för surheten, typ Stefan, men annars, nej. Usch, argis var jag igår.

Äh, dags att dra, käket är klart! :)
PUSS


Yes. Såhär ser jag ut just nu. Och har ungefär det smilet på läpparna också, för jag fick vara riktigt sepe med två av de bästa idag, och det gillar jag hårt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar