måndag 15 februari 2010

Morrn morrn

.. i tälta. Och sedan var det något mer som jag inte minns, men alla som har haft Owe vet vad jag dillar om. Owe var alltså min lärare i mellanstadiet. En riktigt bra sådan också. Så det så.

Bra lärare tänker jag också bli. Eller ja, fritidspedagog då. Har jag planerat. Därför har jag alltså plugga till seminariet idag. Jeppjepp, det har jag. Jag har skrivit upp några stödord, och jag har pluggat på själva anförandet. Det kommer blir för kort, det vet jag. För jag get's kind off nervous där framme, som vanligt, och så pratar jag på utan pauser (för det är inte att jag pratar för fort, det är att jag glömmmer pausa, tack Kåre) och så hänger folk inte med. Så det ska jag försöka motverka.

Jeppjepp.
Men dags att dra sig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar