fredag 19 februari 2010

What to do

Yes. Idag är det fredag. Idag hade vi anatomidugga. Det var.. intressant. Ett spännande upplägg på en examination där man som högst fick ha två fel. Jag hade för övrigt 7,5 fel, så nej, jag klarade den inte. Men jag är ändå rätt fett nöjd, fick mer än jag trodde, och lika mycket som Peter. Sedan att Peter inte övat ett dugg och jag satt med Carro i flera timmar igår och tryckte in skiten i hjärnan, det är en annan sak. Men ändå.
För övrigt så har jag tänkt lära mig det där ordentligt istället. Alltså, inte trycka in det i huvudet, utan lära mig, på riktigt. Livstidslångt lärande liksom. De fyra F:en. Åde.

Men nu, dags att fokusera på annat. Har en underbar kväll att se fram emot, en kväll med några av de bästa i min värld. Några som jag saknar otroligt mycket. Tre av mina absoluta favoritpojkar och så förstås, världens bästa skåning. Så kvällen kommer bli faboulus. Helt enkelt.

Förut idag i skolan, så hade en grupp en avslappningsövning. Då skulle man tänka på någonstans man verkligen trivdes, med människor man verkligen tyckte om och en aktivitet som man gillade. Mina tankar gick lite oväntat till sommar, Källängsvägen 3, de fina människorna jag har där, och kubb. Eller oväntat var det väl inte, men ändå. Så nu är jag ännu mer saknig efter sommaren, och väldigt längtig efter mina brudar. Faktiskt.

Men så äre.
Ska dra iväg mig mot staden snart. Ska bara kolla buss och lite med Carolinen åde.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Asså, ärligt talat så tror jag att pillrerna funkar, konstigt nog! För jag har tappat sötsuget och jag blir mätt mycket fortare. Sen är det inte en skön mättkänsla, man blir typ äckligt mätt. Men man får ta det för vad det är, det kanske sitter i huvudet, vad vet jag.
    Ja, torskpanetter, det var nog det ordet jag sökte!
    Ja men det låter topp! Det är bara att höra av dig vilken dag å så :)
    Love

    SvaraRadera
  2. Gräv inte ner dig alltför mycket Ingrud. Skillnaden mellan dig och Peter är att du vågar erkänna att du inte klarade det trots massa plugg, för jag tror att han också pluggade en del. ;) Jag har också pluggat MASSOR men fick samma som du. :D Puss på dig!

    SvaraRadera