söndag 14 februari 2010

Seg!

Ja, seg är man, det är man. Dock mår kroppen lite bättre nu, har ju traskat och fått lite frisk luft som gjorde susen. Men som sagt, är seg.
Planerna för dagen ändrades en del. Var på Salvestaden. Det tog mig en och en halv timme att ta mig tid, en timme där och en timme hem. Wohoo. Men jag fick traska en del, som sagt, och så kom jag fram till att det här är ett jobb som jag verkligenverkligenverkligen vill ha! Så jag hoppas på det.
När jag kom hem var jag hungrig som en varg, så jag åt. Sedan gick jag och satte mig här. Då kom jag på att planerna för dagen måste ändras. Jag har seminarie imorgon. Kan vara bra att ha något att prata om då. Jag ska prata om en uppsats om idrottslärarrollen som jag skrivit själv. Fast jag vet knappt vad jag har skrivit. Så nu ska jag hitta den, och sedan ska jag göra lite stödord så jag har något att säga imorgon.

Fred ut åde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar