torsdag 11 februari 2010

Hmm

Bloggen har varit konstig i några dagar. Därför har uppdatering uteblivit. Kanske rätt skönt för vissa, kanske jobbigt för andra. Irriterande för mig som försökt uppdatera och inte kunnat. Funkar det nu så blir jag glad, fast jag hinner inte skriva mycket, ska snart iväg till skolan och åka pulka :)
Jepp, pulka på lektionstid, DEN ÄR NICE! Somfan, faktiskt.

Annars har veckan varit bra, har varit en del plugg och så väldigt mycket umgänge med folk. I tisdags blev det middag och mys hos Jenn och Johan, igår fikade jag hos Marcus och så kom Micke, Mange och Smarre med. Sedan drog jag mig iväg och lekte lite med Lollo o Peter. Man kan få tid att umgås med folk ibland, och det är nice :)

Näe, nu ska jag dra.
Har laddat en termos med kaffe och en matlåda med köttfärslimpa (okej, matlådan var det pappa som laddade åt mig igår) som jag ska ta med mig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar