måndag 8 februari 2010

Dagen

Dagen än så länge har varit bra. Gick upp i ottan för att vara i biblan vid åtta. Det var jag, nästan. Kom några minuter över. Skrev en halv sida, vilket inte var särskilt imponerande på nästan två timmar. Träffade Lina och Malin, vilket var bra bra bra :)
Drog till ishallen och åkte åde, riktigt roligt är det faktiskt när man kan. Måste bara öva lite extra på att stanna :p haha. Men nice är det.

Sedan blev det lunch och så massa boll i Arena, riktigt roligt. Mitt i allt ställde jag upp för min Beatruce och ersatte henne i det laget eftersom hon hade ont i halsen. Vi var rätt bra, tycker jag allt :)

Nu borde jag egentligen plugga. Har bestämt mig för att skriva minst en sida innan jag sticker till Lollet, och än så länge har jag skrivit cirka två meningar sedan jag började. Vilket jag gjorde för typ en timme sedan. Så ja, lite dålig känner jag mig. Men jag ska ta tag i det nu, faktiskt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar