måndag 22 februari 2010

Starlight

Muse - Starlight är en sjukt bra låt. Lyssna på den eller gå miste om något underbart.

Dock sitter jag och studerar anatomi nu. Har omdugga på det imorgon som jag verkligen vill sätta. Så jag ska plugga på. Fick lite musik av Erik igår som hjälper en del. Jag menar, vad är bättre än Antoine när man pluggar? Förutom Metallica förstås. Men de kommer inte till sin rätt i mina hörlurar. Neppspepps.

Har hoppat plint idag. Det gick åt satan. Men lite har jag avancerat. Nu kommer jag i alla fall upp på plintjäveln. Och nästan förbi. Men det var inte roligt, så jag spelade lite handboll och fotboll och basket med Stoffe istället. Allt för att slippa hoppa liksom.

Annars så var jag hos Östen med resten igår. Pratade massa och kollade på film, Stepbrothers. Så sjukt rolig film. Se den. Jag dog. Sedan dog jag igen. Och igen. Fast, det är nog mest mina vänner med den där störda humorn, typ Lollo och Peter, som tycker den är rolig. Jag och Erik lipade i alla fall.

Äh, nu ska jag försöka trycka in lite fler muskler i huvudet, sedan bär det av mot Carro för käk och mys.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar