fredag 12 februari 2010

Yeah!

Chill dag har det varit idag. Började med att man vaknade senare än vanligt, dvs. runt åtta. Blev ju en del sent igår, för lekte med Eriken som man inte gjort på länge. Så vaknade sent, slängde mig in i bilen och drog iväg för att debattera om LGR69, vilket är kursplanen från 1969 för den som är intresserad. Debatten gick jag och sedan drog jag och Marty och köttade lite på gymet. Åkte vidare till Carolinen för att dumpa några öl där, det vankas ju klassefest hos allas våran Deni (). Underbart! Och innan det ska vi käka lite hos Carro, så det var lättare att ha dem där.
Så, jag åkte hem och duschade och sedan tog jag faktiskt en tripp bort till Berga C. Inhandlade lite nödvändigt ont (ostbågar, cola, choklad, tidning) och gick och hälsade på Jenn i affären en stund. För er som inte vet det så basar hon över blomsteraffären Solrosen i Berga Centrum, så gå dit och köp massa blommor nu! För hon är bäst och det betyder att hennes affär också är det. Så det så.
Förresten så fick jag en ros av henne för att jag var söt eller något. Snacka om att lysa upp dagen :)

Så resten av dagen har spenderats med Solo och Breaking Dawn, ostbågar, choklad och cola.
Hade planerat att spendera kvällen i min ensamhet med bok och Guitar Hero, men nu visade det sig att Peter, Lousies man, fyller år idagen och de ska kalasa lite, så kanske ska man hänga med där. Det beror på väder, vind och inte minst kläder. Men det är mycket möjligt att man hänger med och tar en öl eller två, Peter är ju en ganska trevlig människa som fakiskt är värd att firas!

Jahaja. Så ser det alltså ut. Imorgon blire nog en sväng till gymet för lite konditionsträning, och på kvällen är det som sagt klassfest! Söndagen ska jag antagligen ta mig ut till Salvestaden för att söka jobb, tror det kan vara ett trevligt ställe att arbeta på i sommar. Så det så!

Men, dags att dra sig. Måste hitta något att ha på mig (wish me luck) åde.
PUSS

1 kommentar:

  1. åh, förlåt :( man kan inte tänka på allt heller :/ :P jag lovar att jag hör av mig nästa gång jag kommer ner! det blir kanske nästa vecka, har du tid? :)

    SvaraRadera