lördag 20 februari 2010

Lördag

Lördag är det idag. Fredag var det igår. Gårkvällen (kan man skriva så? Man säger ju gårdagen, kan man säga gårkvällen med då?) spenderade jag med Carro, Adam o Erik. Jag trodde att Marko Polo skulle vara med med, men den mannen befann sig i sin hemstad och arbetade. Så så blev det icke. Men förutom saknade av vår allas lille cyklist, var kvällen kanoners. Riktigt skönt att få umgås med några av de som verkligen får mig att leva. Plus att vi fick titta på när Viktor lagade mat med, och roligare än så är svårt att få när det gäller matunderhållning. Faktiskt.

Nu sitter jag i alla fall hos Carro. Ska diska hennes disk och lite sådant, och sedan bär det av hem mot Krafslösa. Igår slog det mig att det är 9 dagar kvar tills jag flyttar. Shiet. 9 dagar. Det är liksom.. inte mycket. Inte mycket alls. Så det blev lite pirrigt. Men riktigt nice ska det bli. Någon som har en hyffs billig soffa att sälja förresten? Gärna bäddsoffa och rätt skön skulle vara gutt. Hör av er i så fall.

Ikväll skulle det blivit lek med mina babes, folket från O-hamn skulle ju ha anlänt. Dock är vädret som det är, denna äckel-satans-helvetes-jävla-snö-jävel sätter stopp för många saker, och så även för kvällens bravader. Viilket suger. En sak som är bra är dock att Bea är såpass bra att hon hör av sig i tid (till skillnad från många andra jag känner), så jag kunde ändra planerna. Så kvällen blir antagligen med Lollet istället :) Nice säger vi om det!

Men, dags att diska och sedan ut i stormen. Är det storm förresten? Har inte kollat än. Haha. Men så äre.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar