torsdag 11 februari 2010

Caroline

Ja, hon är min stjärna i ljuset. Tacka fan att hon finns. Även om hon höll på att förstöra mitt knä idag när vi körde snörugby. Men ja, roligt hade vi i backen idag i alla fall :)

Fast annars var dagen faktiskt rätt kass. Så jag stack tidigare från skridskoåkningen, det blev för mycket ett tag. Åkte hem och la mig i ett varmt bad där jag funderade över världen och läste lite Hemmets Journal. Underbart. Sedan kom jag fram till att jag behövde umgås med någon som gör mig glad, vilket gjorde att jag åkte iväg till Carrolinen för att bli gladis. Och det blev jag. Hon är som sagt min stjärna i mörkret, en riktig pärla.
Sedan fick jag göra henne lite glad istället, och lite lyckades jag i alla fall! Vilket är bra.

Nu väntar jag mest på att höra av en viss Östis som det kanske blir lite lek med senare. Borde egentligen plugga nu men är så förbannat opepp på det mesta. Näe, den här dagen är inte bra. Faktiskt.

Äh. Så ere.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar