söndag 14 februari 2010

Idag..

.. mår man som man förtjänar.
Jag kan ju säga att huvudet inte är tiptop idag. Dagen efter är alltid hård om kvällen före var det. Och kvällen igår var hård. Och sjukt rolig. Som alltid hos Deni så blev festen fantastisk, det slår faktiskt aldrig fel. Fick träffa mannen som jag ska gifta mig med om några år, dvs Marre, som jag inte sett på länge. Fick även träffa Jens flickvän Lisen, en trevlig tjej. Och Lalles flickvän Malin, nice hon med. Och så sist men inte minst, Carros Hanna! En gång var det någon som sa till mig att skåningar var dryga, men igår fick jag ännu ett bevis på att det inte är sant. Fan vilken skön tjej alltså.
Men gårkvällen var sjukt bra, och inga mord blev det. Dock blev det dyrt, taxi och Harrys (hihihihi, jag kom in, hihihihihihihihi)och Olearys. Såg mina stjärnor Katja (som precis kommit hem från Gran Canaria) och Cissi utanför fönstret, men satt rätt trångt så kom inte ut. Träffade Axelish som jag faktiskt inte sett sedan jag kuggade första uppkörningen förra året. Träffade någon nisse som jag kollade leget på, han var född 1985. Träffade Sanna och pratade lite med henne. Träffade Linda och dansade med henne, bytte nummer och bestämde att vi ska gå ut någon helg. Ja, en riktigt riktigt bra kväll måste jag säga att det var igår.

Idag ska jag iväg till Salve om jag orkar ta mig ut dit. Bil tänker jag inte köra, så jag får kolla om det går någon vettig buss. Blir nog en liten fika hos Carrolinen med och sedan har jag för mig att vi bestämde att jag faktiskt ska få träffa min lilla Katja ikvällen :) Underbart säger vi om det!

Men, dags att försöka kurerar baksmällan lite.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar